Διαμάχη για τις πασχαλινές εκδηλώσεις στην Τρίπολη
Στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στην Τρίπολη, η αντιπαράθεση σχετικά με τις εορταστικές εκδηλώσεις του Πάσχα πήρε φωτιά, αποκαλύπτοντας τις ανησυχίες και τις προτάσεις διάφορων μελών της επιτροπής.
Ανησυχίες για τη διαχείριση και την προετοιμασία
Ο δημοτικός σύμβουλος Σωτήρης Παπαδημητρίου εξέφρασε την αγωνία και τη στεναχώρια του για την αδυναμία της δημοτικής αρχής να διαχειριστεί κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις εκδηλώσεις. Ανέφερε ότι φτάνουμε στο 6ο έτος θητείας της παρούσας δημοτικής αρχής, με αποτέλεσμα οι προσπάθειές τους να θεσμοθετήσουν κάποιες εκδηλώσεις να φαίνονται ανεπαρκείς. «Δεν μπορεί να μην έχει βρεθεί τρόπος για την κατάλληλη προετοιμασία και ενημέρωση», δήλωσε, υπονοώντας ότι η μεταφορά 200.000 ευρώ για τις εκδηλώσεις αυτών των 13 ημερών είναι σπατάλη εφόσον δεν υπάρχει κατάλληλη οργάνωση.
Φυσική Επίδραση Δημόσιας Διαφήμισης
Αντίστοιχα, ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Γεωργακόπουλος τόνισε την αδυναμία της οργάνωσης των εκδηλώσεων, λέγοντας: «Πώς σκοπεύουμε να δημοσιεύσουμε το Πάσχα στην Τρίπολη, όταν το ψηφίζουμε μια εβδομάδα πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα;» Η διαφήμιση που έχει γίνει έως τώρα είναι επα недостатτη, γεγονός που οδηγεί σε αμφιβολίες σχετικά με την προσέλευση επισκεπτών.
Η Επιτυχία της Τρίπολης
Ο δήμαρχος Κώστας Τζιούμης αντέτεινε πως η Τρίπολη έχει πλέον καθιερωθεί ως προορισμός για τις πασχαλινές εκδηλώσεις, σημειώνοντας ότι «έχουμε 100% πληρότητα στα καταλύματα της πόλης». Υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της επισκεψιμότητας στην Τρίπολη, υποστηρίζοντας ότι η πόλη είναι πλέον στο χάρτη των εορτών. «Βγείτε τα Σαββατοκύριακα να δείτε τον κόσμο», συνέχισε, παρατηρώντας τη θετική αλλαγή που έχει συμβεί σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια.
Διαφωνίες και Προτάσεις
Ο Σωτήρης Παπαδημητρίου αντέτεινε ότι «η κατάσταση δεν είναι καθαρή». Χαρακτήρισε προβληματική την αναφορά του δημάρχου σχετικά με την πληρότητα και την ικανότητα των ξενοδοχείων, σημειώνοντας ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική με μόλις 1,5 λειτουργικό ξενοδοχείο στην πόλη.
Ο Γιάννης Σμυρνιώτης πρότεινε τη δημιουργία μιας οπτικής παρουσίασης για το πασχαλινό σκηνικό στην πλατεία Άρεως. «Αυτός είναι ο στόχος μας: να δώσουμε κίνητρο στους επισκέπτες να παραμείνουν στη Γορτυνία και να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην Τρίπολη», δήλωσε με επιμονή, επισημαίνοντας τη σημασία της προώθησης των εκδηλώσεων.
Αξιολόγηση και Ψηφοφορία
Η συζήτηση δεν έλειψε από αντεγκλήσεις, ενώ οι παρατηρήσεις του κ. Γεωργακόπουλου για τη συγκέντρωση κόσμου από γειτονικές περιοχές αποτέλεσαν σημείο κριτικής προς την τρέχουσα δημοτική διακυβέρνηση. Αναρωτήθηκε αν η προώθηση των εκδηλώσεων έχει γίνει μ’ επάρκεια και αν οι διευθύνσεις προώθησης έχουν αγκαλιαστεί ικανοποιητικά από την αρχή.
Ο δήμαρχος απάντησε ότι οι στρατηγικές προώθησης είναι αποδεδειγμένα ικανές, με τη δυνατότητα αύξησης της επισκεψιμότητας. Παρά τις ανησυχίες, η συζήτηση οδήγησε στην ομόφωνη ψήφο, ενισχύοντας τη δέσμευση της δημοτικής αρχής για την επιτυχία των εκδηλώσεων του Πάσχα στην Τρίπολη.